Estimat 2015,

Posted: 31 Desembre, 2014 in #Moments

Jo m’hi sumo, i a més, comparteixo. Fes-ho tu, també, si vols ser feliç!🙂

Les personetes creatives

Mireu, o escolteu, o sentiu…a mi, les llistes no m’agraden gaire…no sé mai ben bé què posar-hi, o em fan mandra, o no sé què,i, per tant, avui us he fet una infografia de desitjos però amb un sol punt. Ja em disculpareu. Potser hauria d’haver posat ser menys mandrós. Però m’ha fet mandra. Només us demano que vosaltres no sigueu mandrosos ni mandroses i compartiu la infografia tot posant el vostre desig pel 2015 que està a punt de començar. Res més. Per saber el meu…llegiu la carta…Feliç 2015!

Estimat 2015

View original post

Deixa un comentari

