Del 2013 al 2014

Posted: 31 Desembre, 2013 in #Moments

Avui he llegit alguns posts que m’han deixat amb l’ànima als peus… M’adono, doncs, que tinc una sort immensa quan faig el meu balanç personal i professional del 2013 i que possiblement, això fa que encari amb més il.lusió el 2014.
Aquest any a casa meva hem canviat de dècada les 3 dones que quedem, la Jana n’ha fet 10, jo 40 i ma mare 70. Ens n’emportem 30 entre les 3, i ha sigut en un any acabat en 3. Casualitats que m’agrada a mi buscar per veure el got encara més ple.
Però no és per això que em sento feliç del 2013, sinó perquè professionalment he sabut tancar una porta que tenia les frontises mal engreixades i no hi havia manera de fer el “patam” final. Hi havia un vincle emocional massa fort per saber dir prou a algú i a una empresa on encara hi era present el pensar massa en el meu pare. Amb l’ajuda dels meus, i quan dic meus, em refereixo a la família i als amics, he sabut donar un tomb radical tan bèstia que m’ha ajudat a ser fins i tot una persona diferent… He sabut recuperar la il.lusió per la feina, he tingut ganes que sigui dilluns per trobar-me un equip humà i professional a la nova empresa on estic ara, i sobretot, he sabut tornar a sentir l’ombra del meu pare amb la olor tan bona que va saber deixar-nos.
Tinc amics que aquest 2013 s’han consolidat com a parella, que han trobat feina, que l’han canviat, que la vida els va millor gràcies a un canvi que han sofert les seves vides, nous embarassos, nens que han nascut, fills que comencen l’ESO, canvis d’equips i categories per millorar encara més, família que ha canviat de socis per mirar i millorar cap a un futur, amics nous que m’he trobat pel camí i que no imagino aquest sense ells, notícies de consultes que fa un any eren impensables, cadenes humanes que han mogut un país sencer….
Estic envoltada de gent meravellosa i genial que em fan sentir cada dia molt feliç, que els necessito molt, moltíssim, però que alhora sé que els tinc i que hi són. I evidentment, hi ha el Xavi, que em va preparar la millor festa d’aniversari dels 40 amb la gent que més m’estimo, i hi ha els meus fills, que dir-los el “bon dia” i ells em responguin amb el mateix, ja em fa més feliç que qualsevol altra cosa. Sí, sóc feliç, i encoratjo a la gent que té molt i no se n’adona, que miri una mica al seu voltant i pugui veure que té molta sort, que tenim una vida, només una, i perdem el temps maleïnt els moments dolents, sense saber valorar que els bons són el doble de fantàstics. Si no tens una altra porta per obrir, construeix-la, tens tot el 2014 per fer-ho.

20131231-131408.jpg

Comentaris

Deixa un comentari

