Somriu i regala alegria!

Posted: 27 Novembre, 2012 in #Moments
Tags: ,

Tots tenim dies bons, dies que almenys pots somriure, i dies que demà serà millor… O també ho podríem dir com a: tots tenim dies horrorosos, de molta mandra, i dies en què costa molt… En els 2 casos hem dit exactament el mateix, però en el primer utilitzem positivisme en la frase, i en el segon tot és negatiu.

Ara que ha passat la campanya electoral, recordo que em vaig quedar amb un tema que va comentar un expert a la ràdio: mai es pot posar un eslògan amb un NO o negativitat, perquè t’assegura una pèrdua segur. Jo no hi entenc gens ni mica, i menys de sociologia i maneres de pensar, però sí que puc parlar de la meva experiència i del meu entorn.

Tot i la mandra que em pugui fer, un cop em llevo em considero una persona amb molta energia. Es quan més ganes tinc d’endreçar les coses, de xerrar, de crear esdeveniments, d’adequar-me l’agenda segons el què crec que puc ser capaç de fer aquell dia,… Considero que em llevo amb el peu dret en sentit figurat, doncs per on dormo ho faig amb l’esquerre😉 i penso que no costa gens, un moment abans d’aixecar el cos, donar gràcies a qui sigui per tot el què tenim. Crec doncs, que sóc una persona que tot i tenir una aparença seriosa, sóc positiva i per tant, comparteixo l’alegria, el què vol dir que puc ajudar als del meu entorn a ser una mica més positius.

En la meva època laboral a l’Hotel Arts al back-office hi havia un dibuix d’una cara d’un noi amb un somriure tibat per 2 pinces d’estendre la roba a cada galta i hi deia: “Sonríe, estamos en escena”. El primer dia que el vaig veure vaig pensar que tota aquella filosofia era una secta tal i com m’havien parlat,.. Però més endavant vaig entendre realment que aquella manera de comunicar-nos amb el client era fantàstica! Si sortim a aquest escenari anomenat vida amb un somriure d’orella a orella, estarem repartint alegria, i lo què és més increïble: d’una forma gratuïta!!

Visc al Bages, on els extrems de temperatura són dels més alts de Catalunya: molta calor a l’estiu (#Manrakesh) i molt fred a l’hivern (#Manrússia) i per tant, els canvis d’estat d’ànim crec que poden sentir-se força influenciats per culpa del clima. Avui ens hem llevat en un dia gris, fred, entre gotes fines i emboirat. Però sabeu què us dic? He tret el cap per la finestra i amb un somriure d’orella a orella m’he limitat dir-li a l’hivern: “Benvingut, t’estàvem esperant perquè tu ens portes el Nadal”.

Crec que entre tots podríem fer un món més positiu si regaléssim alegria. No costa tant, només es demana un somriure🙂

Comentaris
  1. pnlxarxessocials escrigué:

    Molt bo el post!!!!:) en PNL diem que el cervell no entén el NO i per molt que t’esforcis a NO fer una cosa o a dir emque NO facin una cosa, només captaràs/captaran el contrari del que volies dir!😉

  2. Esteve escrigué:

    Seguint amb el teu comentari:
    La Mare Teresa de Calcuta va dir:
    Mai aniré a una manifestació en contra de les guerres. Dèia que només aniria a manifestacions a favor de la pau.
    P.D. Per cert que la seriositat no és antagònic amb el positivisme.

Deixa un comentari

